.

Follow your heart, but take your brain with you

Publicerad 2012-08-03 18:22:38 i Allmänt

Som vanligt stannade jag kvar längre än planerat hos Farmor. Vi hade mycket att prata om så timmarna for iväg, är det någon som alltid förstår så är det hon. Men runt fem var jag hemma och nu har jag hunnit ett träningspass och lite bad efter det. Himla skönt och kunna slänga sig i efter ett svettigt pass i den kvalmiga luften. Nu ska jag snart hjälpa mamma med maten och så kommer Robin över en sväng. Sen blir det sängen, tankarna och massa filmer.
 
Två bilder från idag:
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Om mig

Hej och välkomna till min blogg! Mitt namn är Julia och jag är 19 år gammal. På min fritid tränar jag, umgås med vänner och familj. Här får ni följa min livsstil. Vad jag göra om dagarna, mina tankar, mina resor, mina drömmar och min framtid. Jag tog studenten i Juni efter tre år på Vasagymnasiet i en liten stad som heter Arboga och ligger i mellan Sverige. Nu till hösten vet jag inte vad som väntar mig. Antingen pluggar jag vidare mot mitt mål i livet att bli socionom eller så ska jag ut och söka jobb inom handel som jag är utbildad till nu, den som lever får se.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela