.

8e Augusti 2012

Publicerad 2012-08-08 06:37:15 i Allmänt

Godmorgon!
 
Uppe med tuppen här. Alltid lika förbannat trött, jag kommer nog aldrig bli en morgonmänniska, känns som jag bara blir tröttare och tröttare med tiden haha.
 
Nu har jag lyckats tagit mig upp, ätit frukost och väntar på att åka till actic. Blir ett morgonpass där sen hem och sova lite innan jag ska hämta upp Sara. Ska försöka komma ihåg kameran så jag kan bjuda på lite bilder senare.
 
Gårdagen då, var och fixade euro till resan och sen satt jag och kolla lite jobb för skojs skull. Hittade ett och fick ett ryck och började med ett cv/personligt brev som tog flera timmar för att få de bra formulerat. Senare kom Sara hit och vi badade i det dåliga vädret och plockade hallon och åt, kan vara det godaste som finns. Senare på kvällen skjutsade jag hem henne sen blev det middag med mamma och pappa. Efter det finslipade jag ansökan och skickade in det. Så nu är det bara hoppas på positiva svar så jag kan ha något på sidan om plugget i framtiden. När jag precis skickat in de började det åska och ha dig här hemma så vi fick dra ut all el så det blev sängen tidigt.
 
Ha en fin dag!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Om mig

Hej och välkomna till min blogg! Mitt namn är Julia och jag är 19 år gammal. På min fritid tränar jag, umgås med vänner och familj. Här får ni följa min livsstil. Vad jag göra om dagarna, mina tankar, mina resor, mina drömmar och min framtid. Jag tog studenten i Juni efter tre år på Vasagymnasiet i en liten stad som heter Arboga och ligger i mellan Sverige. Nu till hösten vet jag inte vad som väntar mig. Antingen pluggar jag vidare mot mitt mål i livet att bli socionom eller så ska jag ut och söka jobb inom handel som jag är utbildad till nu, den som lever får se.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela