.

6e Augusti 2012

Publicerad 2012-08-06 15:30:46 i Allmänt

Hej på er!
 

Imorse blev det ett morgonpass på actic sedan iväg till Västerås för några timmar på Erikslund. Hade bestämt mig för lite förändring så nu har jag beställt nya glasögon och även linser som ska passa mina ögon. Så förhoppningsvis i slutet av veckan får jag de. Sen har jag även bestämt mig för att försöka få tillbaka min naturliga hårfärg, ett väldigt jobbigt beslut med tanke på hur länge jag varit mörk och trivts i det. Men det blir inte än och som tur är om jag inte trivs går det alltid att få tillbaka mitt mörka igen. Efter några timmar på synsam letade jag efter det sista till resan så nu är så gott som allt klart och det känns hur bra som helst. Om precis en vecka idag befinner jag mig tillsammans med mina fina tjejer på Cypern. Lyckades även hittade en klänning till lilla prinsens dop som är om ungefär en månad, de fick bli en svart men jag fastnade för den direkt så det ska nog bli bra med lite smycken och någon fin uppsättning eller så. Nu har vi precis kommit hem och jag ska ta mig ut på dagens andra träningspass innan jag åker över till farmor och lämnar lite saker och ikväll blir det mat med familjen och kusinerna! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Om mig

Hej och välkomna till min blogg! Mitt namn är Julia och jag är 19 år gammal. På min fritid tränar jag, umgås med vänner och familj. Här får ni följa min livsstil. Vad jag göra om dagarna, mina tankar, mina resor, mina drömmar och min framtid. Jag tog studenten i Juni efter tre år på Vasagymnasiet i en liten stad som heter Arboga och ligger i mellan Sverige. Nu till hösten vet jag inte vad som väntar mig. Antingen pluggar jag vidare mot mitt mål i livet att bli socionom eller så ska jag ut och söka jobb inom handel som jag är utbildad till nu, den som lever får se.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela