.

12e Augusti 2012

Publicerad 2012-08-12 14:23:39 i Allmänt

Hej på er!
 
Har suttit här vid datorn sedan jag vaknade. Rensat mobilen, tankat över musik och laddat ner appar som kan komma till användning under resan. Nu måste jag sätta fart med packningen känner jag, la fram lite igår men nu ska det rensas för jag kan inte ha med mig så mycket som jag egentligen vill, då kommer det bli övervikt så det skriker om det. Ska försöka hinna med ett sista träningspass också innan Ebba kommer hit och ikväll blir det middag med hela familjen och Ebba!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Om mig

Hej och välkomna till min blogg! Mitt namn är Julia och jag är 19 år gammal. På min fritid tränar jag, umgås med vänner och familj. Här får ni följa min livsstil. Vad jag göra om dagarna, mina tankar, mina resor, mina drömmar och min framtid. Jag tog studenten i Juni efter tre år på Vasagymnasiet i en liten stad som heter Arboga och ligger i mellan Sverige. Nu till hösten vet jag inte vad som väntar mig. Antingen pluggar jag vidare mot mitt mål i livet att bli socionom eller så ska jag ut och söka jobb inom handel som jag är utbildad till nu, den som lever får se.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela